Samtalskvalité och samtalsapp

Då var det dags för ett litet avsnitt om telefonappen och dess funktionalitet. I mångt och mycket fungerar appen som på G2. Det största som skiljer sig är utseendet.

G3                                         G2

2014-07-25 12.23.22     2013-10-16 23.41.54

G3                                         G2

2014-07-25 12.24.18     2013-10-16 23.47.38

Läs vad jag skrev om G2s app för att få lite mer kött på benen:

Samtalskvalité och samtalsapp

Jag gillar G3s nya design som även genomsyrar telefonappen. Den känns fräschare och modernare. För mig som bara ringer något samtal då och då täcker programmet alla mina behov, finns säkert personer som kräver lite andra funktioner men för de allra flesta är detta mer än tillräckligt.

Samtalskvalitén är inget man höjer ögonbrynen för, men inte heller något man gråter floder av. Jag har inte haft några problem överhuvud taget, det fungerar som det ska. Har inte hört om några problem från andra användare heller. Telefonfunktionaliteten är den som man vill ska krångla minst när man väl behöver det och G3 gör jobbet och får precis som G2 ett starkt medelvärde!

Etiketter:, , , , , ,

Lämna en kommentar